Sebelum anda mengemukakan permintaan pemulangan, sila semak sama ada masih dalam tempoh sah pemulangan. E-mel / hubungi Raya untuk pemulangan produk dengan invois dan borang pemulangan yang boleh dimuat turun. Sila tunggu balasan daripada Raya dalam masa 2 hari bekerja untuk meluluskan / menolak permintaan pemulangan anda. Ejen logistik yang dilantik oleh kami akan mengambil produk daripada anda.
Sila rujuk ‘Polisi Pemulangan Produk 7 Hari’ kami.
Anda boleh memohon pemulangan atas sebab berikut:
- Saya menerima item yang tidak lengkap (cth: Bahagian yang hilang)
- Saya menerima item yang salah (cth: Model yang salah, kuantiti yang salah, item yang berbeza)
- Saya menerima barang dengan kerosakan fizikal (cth: Kemik)
- Saya menerima item yang rosak (cth: Kerosakan, tidak dapat digunakan)
Sekiranya anda ingin memulangkan produk anda atas sebab perubahan fikiran, ini tidak dibenarkan oleh Raya.
Sila isi bahagian ‘Komen Tambahan’ – maklumat tambahan akan memberi Raya lebih banyak maklumat mengenai permintaan pemulangan anda apabila membuat keputusan untuk meluluskan atau menolak permintaan ini.